2016. november 28., hétfő

Karácsonyi apróságok- Christmas small gifts

Istenem! Eltelt egy év!
Ismét jön  a Karácsony, a Luca napi vásár, a sok apróság gyártása.
Szöszmötölés, ragasztgatás, varrogatás, mintha a fogamat húznák.....aztán csak megjön a kedvem....és már abba sem tudom hagyi.
Luca napi vásár. Apró, aranyos ajándékocskák. Amik ugye gyorsan készíthetőek, nem nagyon drága az alapanyaguk és még jópofák is.
Idén Manócskák, Tini Nindzs Teknőcök (legyenek azok bármik is) és cukorral töltött szivek készültek. 
Eddig. 
De még szeretnék mécsestartókat...toboz pingvineket...farmer sziveket...mézeskalács szarvasokat...meg......nem is tudom, hirtelen nem jut más az eszembe.

A cukorral töltött szivek.

Évekkel ezelött már készítettem effélét. Akkor az névre szólt és dekorgumi nyomódúccal készült. Remekül lehet nyomdázni a dekorgumival készült nyomódúccal. Legyen az ajándék táska a nyuszinak, sérült gyerekekkel kreatív foglalkozáson készült ajándék, vagy akár csomagolópapír.
Most linóból készült a nyomódúc. Nem is tudom miért. Vagyis tudom...Készítettem dekorgumiból néhány nyomóformát, de valahogy nem hozta azt az eredményt, amit vártam. Hát ezért. Meg a linóhoz több kedvem volt. 
Először kifaragtam a linódúcot. 

A próba nyomatokat Linocolor festékkel készítettem. Végül  sima és egy kis arany és ezüst Temperát választottam.  Alapanyagnak közönséges háztartási csomagolópapírt használtam.
A piros több árnyalatát keverem össze, plusz egy kis arany vagy ezüst Tempera került a nyomódúcra. Amit tenyérrel nyomttam le.
De készült kék és zöld is. 
Száradás után kivasaltam és kivágtam a sziveket. Akasztónk szép szalagot vásároltam, amiből egy szívhez cca. 15-17 cm kell.
Francia drazséval töltöttem meg a szíveket. Amivel meggyűlt a bajom. Nagyon jól gurulnak!
A szivet 3/4-ig körbe varrtam. A nyíláson, kanállal betöltöttem a cukorkát. 
 Aztán végig varrtam.
Kész is! Már csak dobozba kell tenni, és kivárni a vásár napját.















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése