2015. augusztus 20., csütörtök

Ablak, matricafesték, Hundertwasser

Ki kellett vágatnit egy fát a ház Ny-i oldala mellöl. Így a Nap beragyog az ablakon, de annyira, hogy ez a ragyogás szemkápráztatóan verődik vissza a kőről. Nagyon kellemetlen.
Kézenfkvő volt, hogy festek valamit az ablakra. 
Az ablak fix, nem lehet leakasztani. Így végleges üvegfestékkel nem tudok dolgozni. Nagy kár! Elég sok maradt belőle a hálószoba ajtó festése után. Esetleg Tiffany művészeti fólia... ? Nagyon klassz...de most nem. Nincs  más vegyük elő a marad matricafestéket!

Azért kellet vennem néhány flakon festéket a maradékhoz, egy kéket, zöldet és egy lilát.
A képet az ablakra darabolkból rakosgattam össze, szépen lassan, kényelmesen. 
Különböző méretű és arányú darabokból állítottam össze az ablak mintáját, nagy kedvencem, Hundertwasser stílusában.
Egy átlátszó műanyag dosziét vágtam szét, erre készítettem el  a képeket.


Egyenként raktam fel a kép darabjait.



Szép lett, gyönyörűen ragyog be a Nap.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése