2015. július 3., péntek

Kerti mécses

A nagy lomtalanításban előkerült egy egész doboz üvegmatrica festék. Régóta őrizgetem, sok tönkre is ment, de akadt köztük jó pár ami még nem.
Itt a lehetőség néhány bébiételes üveg kerti mécsessé átlényegítésére.
Már van néhány mécses a lugasban, de szerettem volna még néhányat.
Először "mértéket" vettem az üvegről. 
A mintát, amit az üvegekre szeretnék, megrajzoltam, műanyag tokba tettem a lapot, ahogy azt már csak tenni kell.
 Arany kontúrral rajzoltam meg...
 ...és kiszíneztem a még használható festékekkel.
Amint (már majdnem) megkötött különböző módszerekkel próbáltam meg az üvegekre átügyeskedni.
Vékony, most előkerült rézdrótból akasztót tekergettem rá. (Az ezüst színű drótot sikerült gondosan elraknom. Meglesz az... a következő lomtalanításkor.)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése