2015. június 29., hétfő

A mai batikolt póló

Szóval még mindig shibori.

Most rengeteg kaviccsal, kötözgetve, zöldre- kékre festve.
Remek lett! Nagyon jól szórakoztam. 
Tartottam kicsit tőle, hogy hogyan fogom azt a rengeteg kavicsot rákötözgetni. de egyszerűbb volt mint gondoltam.
Nem kavicsot, hanem különböző alakú és méretű murvát használtam. Műrafiával kötözgettem. Szorosan a kavics alatt.
 Néhánynál még egy gyűrűt kötöttem alá.
 Amilyen sűrűn csak tudtam.
Amikor elkészültem megnéztem a visszáját. Így lehet látni, hogy hol van még hely néhány kavicsnak.

"Fűzöldre" festettem, de nem nagyon alaposan. Csak olyan tessék- lássék módon. Most is Columbus textilfestéket használtam.
Ezután tettem bele az "Enciánkék" festékbe. 
A festéket egy lapos tálba (tepsibe) öntöttem, hogy a póló nem merüljön teljesen bele. A kavicsok álljanak ki belőle.

Egy darabig hagytam állni a festékben. Aztán öblítés, fixálás, csöpögtetés...
... és végre...
a kicsomagolás következett.

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése