2014. december 14., vasárnap

Karácsonyi (majdnem) ajtódísz

Végre elkészültem az ajtódísszel.

Évek óta nem sikerült időt szakítanom rá. Igazából kedvem sem nagyon volt. A rengeteg iskolai díszítés után, valahogy elegem volt belőle. Piros gömbök, girlandok, papír csillagok... Mire eljön a karácsony, hááát... piros gömböt látni sem bírok. 
Azért csak majdnem ajtódísz, mert az ajtóra soha nem akasztok koszorút, de mellé az udvari lámpára igen.
Most nem sem koszorút, inkább csokrot akasztottam.
Egy drót vállfát hajtogattam meg akasztónak úgy, hogy a kapcsolóhoz is hozzáférjünk.
Belenyomtam a tűzőhabba..
...rá is drótoztam. Ebbe szurkáltam bele a fenyő ágakat.
Az összedrótozott szalagcsokrot és szív alakú díszeket. 

Már csak az adventi koszorú van hátra. Inkább legyen karácsonyi asztaldísz. Igen. Mire elkészül már itt a Karácsony! 
De addig még vár az iskolai ünnepség összes kelléke és díszlete is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése