2013. december 7., szombat

Karácsonyi papírcsillagok- Christmas paper stars


Nem akármilyen papír. Karácsonyi ajándékcsomagoló papír. 
Az egyik kis csillárt fel szoktam díszíteni adventkor. Mindig máshogy, általában karácsonyfadíszekkel.
Minden évben Karácsonyról marad egy kevés csomagolópapír. Mindig csak egy kis darab. Gyűlnek, gyűlnek, gyűlnek.  Most a tavalyi ajándékcsomagoló maradékából varrtam csillagokat. Ezeket akasztgattam a csillárra.

Nem vacakoltam sablonnal, előrajzolással. Golyóstollal egyből a csomagolópapírra rajzoltam a csillagot, azt varrtam körbe. Az akasztót is rögtön belevarrtam. De előbb kötöttem egy csomót  a pertlire, nehogy kicsússzon a varratból.
Iratmegsemmisítővel felaprított újságpapírral tömtem ki, még mielőtt végig értem volna a varrással. 
Egy ceruza végével eligazgattam, aztán végig varrtam. Végül körbevágtam.

Már csak fel kellett akasztgatni.

2 megjegyzés: