2013. december 19., csütörtök

Karácsonyi asztaldísz, az utolsó pillanatban- Christmas table decorations at the last minute

Mint mindig, most is az utolsó pillanatban jutottam hozzá, hogy megcsináljam az adventi asztaldíszt. Nem koszorú. Az most már menthetetlenül elmaradt. Pedig mindig elhatározom, hogy majd idén, hogy majd jövőre... 

Arra gondoltam, kezeljük úgy mint tál süteményt. Csak rakosgassuk fel egy szép tálra a gyertyát, bogyókat, gallyacskákat egyebeket. Szalagokat, pertliket arany csilli -villiket most hanyagoltam.
Évekkel ezelőtt karácsonyra kaptam ezt a gyönyörű, lapos ezüstözött tálat. Elég ránéznem és már fekete. Egy darabig pucoltam, pucoltam, aztán feladtam és jól elraktam. 
Most, ahogy a kertben szedegettem a leveleket, bogyókat eszembe jutott. Néhány mahónia és kecskerágó ágacska, néhány maradék madárbirs bogyó, amit a madarak meghagytak. És a piros gyertyák. 
Szépen elrendeztem őket és kész.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése