2013. december 23., hétfő

Karácsonyi aprósütik, ajándékba

Tudtok ülve sütni? Én már tudok!
Két hete baleset ért, így hát feltett lábakkal üldögélek! Mind két lábamat sikerült elintéznem. A karácsony viszont jön!
Évek óta kacérkodom az apró süteményekkel. Most, hogy szobafogságra ítéltettem, eljött az ideje!

Még a hónap elején vettem néhány sütis üveget. Azért csak néhányat, mert annyira azért nem tetszett. Valami szebbet, érdekesebbet, stílusosabbat szerettem volna. Hát, az a hajó elment már! Maradtak az üvegek.
Rengeteg receptet olvastam, nagy nehezen sikerült is választanom.
Mézes puszedlit évek óta sütök, a receptet több receptből gyúrtam össze. Igazából ez a kép volt amibe teljesen beleszerettem.
Innen
Alapvetően Bilonka mézes puszedli receptjét használtam, de sok, és sokféle aszalt gyümölcsöt mandulát, mogyorót és mindenféle finomságot is tettem bele. Mikor mi van otthon.

A másik süti, amibe beleszerettem az a csokis pöfeteg. Gyönyörű!
Én ezt a receptet használtam.
Ezt a receptet használtam.
Még egy gyümölcskenyér keksz és egy kis zabpehelyhes puszedli.
A receptet itt találod.

A sütis üvegekbe vegyesen berakosgattam a sütiket. Végül egy ív celofán és egy darab zöld szalag és kész.




2 megjegyzés: