2013. december 9., hétfő

Cicapárna

Néhány párnánk kiérdemesült. Annyira nem, hogy kidobjam, de már kényelmetlenné vált. 

Gondoltam, pont jó lesz a macskáinknak. Tavaly télen az előző évben kiérdemesült kerti párnákon szunyókáltak a kályha előtt. 
Na jó! Ez egy ritka pillant. 

Ez a jellemző.

Nem nagyon akarom kimosni ezeket a párnákat.  Piszkosak is... szőrösek is...
Meg itt vannak ezek a kiszolgált párnák. Anyagom is van mindenféle, cicapárnának való is. Csak valahogy nem akaródzott nekiülni varrni.
Aztán ismét belebotlottam a csomózott párnába. Láttam már korábban is, de nem foglalkoztatott. 
Na de most!
Azt a jó kis polárt kerestem, kerestem, kerestem de sehol nem találtam.
Ám! A kezembe akadt egy kiérdemesült kabátom. Pont ez kell nekem!

Nem csak én gondoltam így!
Bevarrtam az alját, a két ujjánál és a nyakánál. Nem kis küzdelem volt! 
A felesleges részeket levágtam. 
Kifordítottam... belenyomkodtam a párnát és begomboltam a kabátot.

Kész!
Nesze neked cicapárna!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése