2013. szeptember 28., szombat

Zebegény, Tökvilág Fesztivál


Ismét Zebegényben jártam, most a Tökfesztiválon.

Remek volt!
Ezt rengetegen gondolták így! Gondolom az ország egyik fele itt volt Zebegényben... 
... a másik fele az Őrségbe ment Tökfesztiválra. Aki már nem fért el egyik fesztiválon sem, az elment az esztergomi Hídfutásra.
Már az országút mellett hatalmas, tök orrú szalma fickó várt a vásározókra.
Nagy volt a tömeg, sok volt az árus és a kézműves. Nyüzsgés, lárma, finom illatok! Mi kell még?
Remek zene szólt. Éppen "ír" sztepptáncosok ropták amikor ott voltam.
Rengeteg gyerek, sokféle kézműves foglalkozáson ügyeskedett. 
Mindenütt tökök, tökök és tökök.
Szárítva, fölkötve ...
Nagy kupacban...


... szépen sorba rakva ...
.. kicsik, és nagyok.
Még a kandeláberek is töknek álcázták magukat. Mindenütt papírmasé tökök lógtak. Nagyon klassz volt!
És rengeteg kandírozott gyümölcs! Most láttam először kandírozott hibiszkusz virágot. Vajon mire használják? 
Legjobban talán a mákos guba árus tetszett! Ilyet eddig nem láttam sehol. 
Csak  a tökből készült csemegéket hiányoltam! Persze lehet, hogy volt, csak elkerülte  a figyelmemet. Igaz, töklekvárt láttam.
Valami kis sütőtök levesre, sütőtökös cipóra, sütőtökös muffínra és ehhez hasonlókra  számítottam. Hááát, ez most kimaradt.
Ezzel együtt nagyon klassz kis vásár volt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése