2013. szeptember 22., vasárnap

Dísztök, ajándék, villámgyors csomgolás

Eljött az első őszi családi buli. Kis ajándék azért kell, éppen csak egy kis apróság.

A nagy bokor krizanténum mellé stílusos ajándék a dísztök.
Sikerült elszöszmötölnöm az időt, így nagyon gyorsan és egyszerűen csomagoltam be a három, háromfelé guruló dísztököt.
Sárga, és egy kis tavalyról maradt narancssárga krepp papír, zöld szatén szalag és egy kis ragasztó. Gondoltam a vékony drótra fűzött sárga és narancssárga szatén rózsácskákra is, de csak egy kósza gondolat volt.
A közel négyzetesre vágott sárga krepp papír közepére tettem a rakoncátlan dísztököket és összefogtam a papírt fölöttük. A narancssárga krepp papír csíkkal kötöttem össze. Erre kötöttem a széles zöld szatén szalagot.
narancssárga krepp papírt összeredőztem és ferdén levágtam a végeit. 
Igazából ennyi. Leírni tovább tartott! 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése