2013. január 10., csütörtök

Töklámpás jelmez kicsiknek, nagyoknak- Pumpkin Lantern costumes for little ones, big ones

  Az ünnepek alatt volt egy kis időm, így előszedtem két, hatalmas doboz régi fényképet. Így került elő rengeteg, réges-régi jelmezbáli fotó is. 
Nagyon szeretek jelmezt varrni! Csemetéimnek is, és magamnak is sokat varrtam. 
A töklámpás is "közös" jelmez volt. És szörnyen komplikált!
A lényeg az arcfestés. Vízbázisú arcfestéket használtam. Sárga alapozás, fekete bordák, a szem- száj- orr is fekete. A frizurához zöld kimosható hajfesték és rengeteg hajlakk kell. 
A köpönyeg közönséges bélés selyemből készült. 
A nyakkivágást beszegtem, a szegővel lehet megkötni. Két sliccet is kivágtam és beszegtem a karoknak. Az alját csak kicakkoztam, nem tisztáztam el. Tartozik hozzá még egy cafrangos kendő is. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése