2012. december 5., szerda

Mikuláskalács a Mikulástól

Kisildi blogján találtam egy gyönyörű kalácsot. Meg is sütöttem nagy hirtelen! Gyönyörű lett! Ráadásul még finom is. 
El is határoztam, hogy Mikulásra a "gyerekeknek" ezt fogom sütni!

Mivel gyakorlat teszi a mestert, hát ismét megsütöttem. Most a csomagolást is megcsináltam.
A receptet ITT megtalálható. Még tettem hozzá egy kis lisztet, mert túl ragacsos lett. Tényleg csak egy kevéskét. Zselé cukorral készítettem, rahát hiányában. Nem csak, hogy nincs itthon rahát, de nem is szeretem.
A zselécukorral csak az volt a baj, hogy sülés közben egyik- másik kibújt a tésztából, lepottyant és füstölve ráégett a sütő aljára. 
A végeredmény remek lett!
Hogy ünnepi legyen, egy kis cukormázat tettem a tétjére. 

Piros (fénymásoló)papírból egy akkora tölcsért hajtottam, amibe kényelmesen belefért a kihűlt kalács.
A kalácsot pöttyös krepp papírba csomagoltam. Így tettem bele a piros tölcsérbe.
Arany kötözővel kötöttem át. 

Szép is, finom is!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése