2012. december 23., vasárnap

Karácsonyi ajándék az utolsó pillanatban, vagy idegen tollak, esetleg a második bőr a róka hét bőréből?? -Christmas gift at the last minute

Egy nagyon kedves ismerős házaspár nemrég nálunk vacsorázott. A batyus csirke mellé saját készítésű csili zselét és nem saját  ajvárt is az asztalra tettem. A csili zselének is sikere volt, de az ajvár vitte a pálmát.

Akkor született a karácsonyi ajándék ötlete.
Vettem is két üveggel, egy csemegét és (a jobb ízlésűeknek) egy csípőset. Ez volt az idegen toll.

Leáztattam róluk a címkét Örömmel tapasztaltam, hogy nem azzal az utálatos leszedhetetlen ragaccsal van felragasztva, amivel a bébi ételes üveg címkéi.
A róka második bőre a hétből?
A díszítés. Végleges üvegfestékhez való kontúr festékkel díszítettem ki. Ezt már használtam egy idei ajándék krémhez.
Pillanatok alatt elkészült.
(Igen, ez a pár perc elég volt arra is, hogy a guba megégjen, a kenyértésztából meg a lenmag kimaradjon. De megérte!)
Ráírtam mi is van bennük, az évszámot és egy kis kunkori, kanyargós, leveles, szívecskés mintát kanyarítottam rá.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése