2012. december 18., kedd

Krém, Karácsonyra

Megérkezett! 
Benke Erikától vásároltam.
Nem most, még Mikulás előtt. Azóta rakosgatom, nézegetem, szagolgatom és nagyon örülök neki. A szappanok és a krém is ekcémás bőrre való.
A szappanok csini kis dobozban vannak. A krémet kell csak átcsomagolni. Jó ez a műanyag doboz, de ajándékba lesz és hát...
Ezért feltúrtam pincét, padlást, hogy keressek egy megfelelő méretű tégelyt, kidíszítés céljából.
Tégelyt nem találtam olyat, ami tetszett volna, de egy bébiételes üveget igen.
Ez a kiindulás.

Először mikróban csírátlanítottam, kitömtem háztartási törlőkendővel és rátekertem a tetejét. A papír csak a"láthatóság" miatt kell. Ezután zsírtalanítottam a külsejét.
Kacskaringós, kunkori mintát rajzoltam rá.   Oldószeres (végleges) üvegfestékhez való kontúrfestéket használtam. Nem is emlékszem mikor vettem. Még a hálószoba ajtajához. Legalább 3 éve. 
Percek alatt készen is volt. Legalábbis az egyik fele. Amint megszáradt, jöhetett a másik oldala. A legtöbb időt a száradás igényelte.
A kupakról lecsiszoltam a gyári festéket. Arany festékkel átfestettem. Száradás után fehérrel. Ezt is megcsiszoltam, hogy egy kicsit vintage (Régies, kopottas, nosztalgikus.) hangulata legyen. A használat során tovább kopik, és az arany festék finoman elővillan.

Ebbe az üvegbe raktam át a krémet.
Világos sárga selyemszalaggal és selyem rózsákkal díszített vékony dróttal díszítettem. 
Mikor lesz már Karácsony, mikor adhatom már oda!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése