2012. november 18., vasárnap

Ujjgyakorlat Mikulásra- Santa Claus Finger Exercise


Még két és fél hét van Mikulásig. Óóóóó az még sok idő!
Aztán addig- addig halogatom a csoki Mikulások, virgácsok és egyebek beszerzését, amíg elérkezik az utolsó pillanat. 
Minden évben meglepem az osztályomat valami kis aprósággal. Mikulás sapkával Mikulás alakú csokinyalókával. Idén krampuszokat kapnak. (Lehet, hogy elég lenne egy tükör némelyiküknek?)
Jópofa ötletet láttam a neten és nagyon megtetszett. Nagyon- nagyon jók! Valami hasonlóra gondoltam.
Itt találtam
De mitől lesznek krampuszok? Ne legyen túl sok munka sem, mert 20 db kell belőle. 
Nem bírtam kivárni december 5-t. Próba képen vettem 6 db habkúpot. Piros gumicukrot, kétfélét. Mivel nagyon undok az idő, meg hideg is van, hát csináltam néhány krampuszt. Csak úgy, gyakorlás képen. Addig, amíg van a habkúpból!
Tojásfehérjéből és porcukorból mázat kevertem. Ezzel fogok rajzolni és ragasztani is. 
 A nyelvecskét ollóval a lapos cukortekercsből vágtam. A szarvakat abból a kábelszerű borzasztóan savanyú cukorkából vágtam szintén ollóval. Először egy darabot nyestem le, aztán ezt haránt hosszában elvágtam.
A cukormázat kis zacskóba töltöttem a sarkát levágtam. Két kis kupacot nyomtam a habkúpra a szarvaknak. Egy kicsit biztatni kellett, hogy ott maradjon.
A nyelvet kicsit belenyomtam a habkúpba. Még oda is ragasztottam mázzal. Két fogat és szemeket rajzoltam. 
Azt hiszem pont megfelel!
Végül elkészültek a krampuszok Igaz csak kicsi habkúpot kaptam, ezért a nyelvecskét le kellett hagynom. Ám, háromféle színűek. A fehér csokisat megettük, mert nem akartam albínó krampuszokat gyártani.
De a többi aranyos lett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése