2012. november 3., szombat

Töklámpás ajándékba- Pumpkin Lantern gift


Családi ebéd, meghívás, ajándék, csokoládé, virág...
Hát igen, a virág! 
Korán reggel lementem a piacra, virágért. Vettem is mindenfélét, almát, karfiolt, japán sütőtököt ... Csak virágot nem. Pedig rengeteg volt. Szebbnél- szebb krizantémok, meg krizantémok és még volt krizantém is. Vágott, cserepes, kicsi, nagy, fehér, színes, borzas, magas és alacsony. Ezzel nincs is semmi baj. Igazán szépek! De így, halottak napján valahogy nem akartunk  krizantémot vinni ajándékba. Hármat meg végkép nem!

Az ajándék adta magát. Nagyon is kézenfekvő volt. 
Na nem Halloween tök! Évek óta prüszkölök! Ez töklámpás! 
Japán Hokkaido-tököt civil nevén  japán sütőtököt vettem, három darabot, a család hölgy tagjainak. 
Ezekből faragtam töklámpást. Mosolygós, vidám arcokat. 
Igazán egyszerű volt. Puha a héja, vékony a húsa. 
Celofánnal béleltem ki. Megtöltöttem vegyes, csomagolt cukorkával.
 
Rátettem a kalapokat és becsomagoltam ... 

... narancssárga krepp papírba. Egy négyzetet vágtam a krepp papírból, ráráncoltam a töklámpásra és átkötöttem vékony piros/fekete zsineggel.
Fekete krepp papírból egy cca 10 cm széles csíkot összesodortam. Ezzel is átkötöttem a csomagot, meg még eggyel, de azt nem középen kötöttem meg. Így az egyik szára hosszabb lett.  Aztán ezeket túlsodortam. 
Kész! Leírni tovább tartott.
Kívül- belül töklámpás!
Ragyogó az idő, a töklámpásokat az udvaron faragtam, a képeket is kint készítettem. Mivel gondos gazdasszony vagyok (De jól hangzik!), a kerti bútort már elraktuk. Így a földre raktam a tököket a fényképezéshez. A cicalányok nagy örömére.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése