2012. november 11., vasárnap

Őszi csokor, fűszercsokor- Autumn bouquet, bouquet of spice

Születésnapot ünnepeltünk vasárnap. A szülinapos ajándéka mellé, a háziasszonynak virág is dukál. Egy csokor rózsa, vagy hasonló szép- szép, de nem igazán eredeti. 
Ezért is, meg az idő hiánya miatt is döntöttem egy őszi fűszercsokor mellett. Körbesétáltam a kertet és összeszedtem amit csak találtam. 
A kis kék Lobéliától eltekintve, az egész csokor ehető.
Először is többféle mangold, világoszöld kicsit fodros, piros nyelű és bordó levelű a csokrocska alapja.
 Ehhez szedtem zeller zöldet, lestyánt és oregánót. 
Néhány szál Lobéliát, a színe kedvéért, és az utolsó bazsalikom ágacskát is hozzákötöttem. A kakukkfű gyengélkedik, a menta elszáradt, a citromfű szintén, így kimaradtak.
A kicsit már megszáradt fűszerpaprikákat drótra erősítve szúrtam a csokorba. Nagyjából az egész termést.
Az egészet stílusosan egy darab közönséges spárgával kötöttem össze.
Igazán csini és illatos lett a végeredmény!

1 megjegyzés: