2012. november 25., vasárnap

Ismét egy születésnap!

Úgy telt el az ősz, hogy az egyik születésnap követte a másik névnapot, aztán ismét egy születésnap, meg egy újabb névnap.
A változatosság kedvéért most egy születésnap jön.
És eljött a csili zselé nagy napja!
Deeeee, mielőtt elajándékoznám meg kell kóstolni!
Fel is bontottam egy egészen kicsi üveggel. Remek lett!
És mivel a gyerekeim nem szeretnek semmit, ami kicsit is csípős, nyugodtan a konyha pulton hagytam, és nekifogtam az ajándék díszítgetésének.
Aztán lám, lám hogy jártam! Eltűnt a csili zselé!
Állítólag ők a tettesek!
Nagyon egyszerűen díszítettem ki az üveg csili zselét.
Üvegmatrica festéket használtam. Ezüst kontúr festéket. Kis rács mintát rajzoltam rá.

Aztán ráírtam, mi is van benne és a dátumot. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése