2012. november 13., kedd

Csípős csábítás- Hot seduction

Baj van a gasztró blogokkal!
Folyton elcsábítanak!
Nem lehet csak úgy, büntetlenül  olvasgatni ezeket! 
Nem elég, hogy hizlalnak, ráadásul sok munkát is okoznak!
Most is fantasztikus dolgokat találtam. Egész mást kerestem aztán ezt a csodát leltem!
A "Szellem a fazékban" blogon leltem.
Az ideális ajándék! Persze magamat is meglepem vele!
Mielőtt nekiálltam volna, kerestem még néhány hasonló receptet, de ez tetszett a legjobban.
Összeszedtem a legszebb, legváltozatosabb kis üvegeket.

Ezekbe teszem a zselét. Hogy igazán klassz legyen ki is díszítem. 
A zselé főzést nem hiszem, hogy érdemes mutogatnom! Nem volt az olyan látványos. Inkább maszatos. Meg zaklatott. A recept remek. Csak követni kell. Egy darabka, cca. 3 cm-es darabka gyömbért tettem hozzá, ennyit változtattam.
Csak, miközben paprikát magoztam- daráltam- kevergettem- főztem- üveget csírátlanítottam, közben kenyeret sütöttem és ugráltam a vízvezeték szerelő körül. Ezért kicsit zilált volt az egész.
De megérte!
Most itt tartok. A csili zselé a száraz dunsztban piheg, én meg próbálok levegőt venni, de még a levegő is csíp!
És milyen isteni!
Ez a hat üvegecske, 50 dkg kápia és pritamin paprikából (tisztítva), 20 db csili paprikából, 9 dl vízből, 65 dkg cukorból, 1 dl vörösbor- + 1 dl fehérbor ecetből, 2 zacskó Hass 3:1 zselésítőből ( 2×25 gr) és egy 3 cm-es darabka gyömbérből, 1 tk sóból készült.
 
 
Ahogy nézegetem ezeket a gyönyörűségeket, és számolgatom, kinek is adok belőle Karácsonyra, rájöttem ez bizony kevés!
Még jó, hogy van bőven paprika és csili is idehaza! Már azt is, tudom mit fogok csinálni holnap délután!
A díszítést a hét végére hagyom.


A második felvonás! Remélem elég lesz!!!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése