2012. november 12., hétfő

A gardrób ablaka-


Az  ablakcsere sok utómunkát adott. Az ablakcserét végző "mesterek" nem álltak a helyzet magaslatán. És akkor finoman fogalmaztam! Ahol "csak" festve van az ablak környéke, ott még csak-csak ki lehet javítani a szoba teljes festése nélkül.

A tapétázott szobákban  már nehezebb, hacsak nincs egy kis maradék tapéta gondosan félretéve.

Nekem nem volt!

Nevezzük dekupázsnak a megoldást.

 A szobácska eredetileg gardróbnak készült, majd baba szoba lett , most "iroda". 

Gondosan körülvágtam és kigipszeltem az ablakkeretet.
Összeválogattam a képeket, (Dekupázs ívek, egy kézimunka újság melléklete.) és körülvágtam a kiválasztottakat. Ódivatú leveleket, üdvözlő lapokat, szappan címkéket, rózsákat és arcképeket választottam.

Tapétaragasztóval ragasztottam föl a kivágott képeket, pont úgy mint a dekupázs technikánál.

A falat (gipszelést, tapétát) átkentem feloldott tapétaragasztóval, rátettem a képeket és ezeket is átkentem ragasztóval. Száradás után kijavítottam a ragasztást. 

 

Igazán jól sikerült, hangulatos megoldás lett.
Az elmúlt idő alatt néhányszor kijavítottam a ragasztást, de más gondoskodást nem igényelt. Még csak ki sem fakult.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése