2012. október 21., vasárnap

Vásár,fesztivál, vásár, fesztivál, vásár...Fairs, festivals, fairs, festivals, fairs ...

Most a szigligeti Süllő fesztivál! 

Tavaly voltam először és nagyon tetszett! Így hát idén újráztunk.
Miről is szólna másról, mint a süllőkről!
Meg a borokról, meg a pálinkáról és persze a vásár is volt!

A  borokat és a pálinkákat csak jól megnéztem, és a 200 km-re gondoltam ami még várt rám. 
De a halak! Az remek volt!

Meg a vásár is! Sok- sok kézműves kínálta portékáját. Szebbnél - szebb vásznakat, cserepeket és mindenfélét. Igaz vásári hangulat, lárma, zaj, egy kis lakodalmas muzsika, illatok, füst...Nagyon- nagyon jó volt! 





És az elmaradhatatlan édességek. Most mézeskalácsot alig láttam, de mást igen. Alaposan el is csábultam!
Rengeteg gyönyörű tököt és fantasztikus őszi terményt láttunk. Festőien elrendezve, ömlesztve és feldolgozva, kupacokban és felakasztva.

Indulás előtt még egy pillantás a Balatonra! Igazi ajándék volt ez a hihetetlen meleg, ragyogó nap!
Természetesen volt vásárfia.

Nem csak a gyerekeknek, de a macsekoknak is!
 Komplett macskamennyország maradt az asztalokon! Íme a  lelkes kis csaptat!
A fesztiválról itt olvashatsz. Még semmi sincs veszve, még van két nap!
Meg van még hal fesztivál. Például Tatán.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése