2012. október 21., vasárnap

Minden napra egy vásár! - Each day a fairs!

Minden napra egy vásár! Nem semmi!
Eddig valahogy a nyári hónapokban volt sok vásár, fesztivál és sokadalom. Idén őszre csúsztak át. Vagy csak én maradtam le a nyáriakról?

Most bepótolom! 

Lássuk a tatai Öreg- tavi Nagy Halászatot!
Ponty, ponty, ponty, ponty! Csodás! Sütve, rántva, főzve, füstölve... mindet meg kell kóstolni! Meg még ételhordóban haza is lehet hozni. Meg a romokat a macskáknak. (Fenékig tejfel, bocs, hal az élet!)

És az elmaradhatatlan vásár!
Hatalmas tömeg, rengeteg árus. De nem csak kézművesek és népművészek. Mindenféle, mi szem- szájnak ingere!
Csodás édességek, szebbnél- szebbek! Ember legyen a talpán, aki ellen tud állni nekik! Én megint elbuktam! Édes bukás volt.



Persze, nem csak édességet árultak, de hát, ez volt a legszebb!
Láttam sült gesztenyét, kürtös kalácsot,sajtot is.
És egy egész asztalnyi csillogó- villogó bizsut! Alig tudtam a tömegbe befurakodni! Mint látható, nem csak engem bűvölt el!
És holnap? Mi lesz? Hova megyünk vásározni? Jesszusom, csak nem maradok fesztivál nélkül? Mikor is lesz a garda fesztivál Tihanyban?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése