2012. augusztus 10., péntek

Szívhez szóló kis ajándék, a huszonkettedikre- a small gift

Szülinap, szülinap, szülinap, szülinap, szülinap
Ma!
Meg holnap is!

Ma van az igazi, holnap a hivatalos. Tizenegyen- tizenketten leszünk, ma csak MI HÁRMAN! 
Igazán nehéz valami aranyosat, szívhez szólót, egyszerit kitalálni. Egy 22 éves fiatal embernek meg aztán pláne!
Elmentem  a városba, kétségbe esve szétnézni, ... mit is... mit is?
A lakomához megvetten majd' mindent, holnap reggel még lemegyek a piacra, ezért- azért, salátáért, dinnyéért. Igyekszem nem elcsábulni, holmi sütikiszúrók láttán! A tortára vettem marcipánt, majd délelőtt gyurmázunk.
De az a kis apróság!!!
Aztán rátaláltam! Ez aztán a spanyol viasz!
Ehhez hasonlót már többször készítettem. De szív alakút még nem. Hát itt az ideje!

Ezt is  Müller Drogériában vettem. A direkt erre az alkalomra készült képet 9×6 cm-re hívattam elő. Matt képet csináltattam, hogy ne csillogjon. Csillogni, csillogjon csak a szív alakú flitter!
Sima írólapból készítettem a maszkot. A reklám képecskét használtam sablonnak. 

Az így kivágott képet csak beleillesztetem a keretbe, a hátlapot rápattintottam. Igazából ennyi!
Egy kis csomagolás... és kész!

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése