2012. augusztus 9., csütörtök

Piros hajnal hasad...

Ezt a rengeteg mangoldot most reggel szedtem! 

Az ott hátul, a felkelő Nap első sugara! Mert kérem, a gondos gazdasszony, a jó anya és honleány a Nappal együtt kel. Mondhatnám, a kakasokkal. Erről jut eszembe, kedvenc krimi sorozatomban hangzott el, az egyik szereplő szájából, " .... én a kakasokkal kelek és a tyúkokkal hálok..." Háááát ízlés dolga. De aki a magyar fordításért felel, talán utána nézhetett volna, hogy szól a szólás. Így kicsit mást jelent.  Ha már a szárnyasoknál és a nagy eszüknél tartottam, vagy az nem a madarakra vonatkozott? Az a gyönyörű de nem túl okos papagájom meglógott.
Nem csuktam be rendesen a kalitka ajtóját, ő meg segített ezen, kicsit feszegette és meglépett. Szegényke, nem tudta mi vár rá. 
Illő várakozás után új lakói vannak az elárvult kalitkának! Két tüneményes zebra pinty!!!!!
Itt látható az egyik lelkes bámulójuk.

És akkor a mangold, amit hajnalban szedtem, mert ugye a gondos gazdasszony... !






















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése