2012. augusztus 21., kedd

Balatoni napon szárított paradicsom- Sun-Dried Tomatoes

Íme az első!

Mivel igen bőséges a paradicsom termésem és már éjjel- nappal paradicsomot eszünk, gondoltam elteszem télire. De nem akartam befőzni, passzírozni meg effélék. Akkor jött az ötlet, hogy mi lenne, ha megszárítanám! A CHILLI & VANILIA oldalán találtam erről mindenfélét. Rengeteg oldalt találtam, ez tetszett a legjobban.
És micsoda képeket! Meg is rendült az önbizalmam. De hát valahol el kell kezdeni!
Mivel amúgy éppen indultunk Balatonra nyaralni, hát a paradicsom is jött velünk. Ja kérem, nem minden paradicsom száradhat a balatoni napon!
Hogy mit csinálok vele? Egy részét félreteszem magunknak télire. Végül is ezért szárítgattam! A másik része karácsonyi ajándék lesz. Már csak a csomagolást kell kitalálni.
De addig is még több paradicsomot szárítok!!!!!!
Háát, még nem tartok itt....de ez a cél!
innen
Vagy elégedjek meg ennyivel?
innen




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése