2012. augusztus 5., vasárnap

A másik kötény- The other apron


Ezt a kötényt egy farmer ruhából varrtam. Ki tudja hányadik köténykém. De egy kötényre mindig szükség van! Következő lépés az otthonka lesz? 
Majd megfontolom! Még szerencse, hogy kapható!

Fantasztikus kínálat.
Micsoda kezdet!
Nemzetközi karrier.

Na, ezért nem nézem a sorozatot!
Remek kis oldalt találtam az otthonkáról! Érdemes elolvasni!
Lássuk a kötényemet!

Miután szétvágtam a ruha hátát és kivágtam belőle a cipzárt, megcsináltam a ferde pántokat. Különböző színű és mintájú ingeket és blúzokat választottam ehhez. 

 
A ferde pántokat ötletszerűen varrtam egymáshoz. Ezekkel szegtem körbe a kötényt. 
 
Megvarrtam a fodrocskát is amit a mellrészre szántam.
Hátra vannak a zsebek és a pántok. És túl hosszú is.
Az ing zsebét is felhasználtam. Ebből az ingből készültek a ferde pántok is.

Egy kis pánt varrogatás, vasalgatás, gomblyuk és gomb varrás.

Igazából kész is a köténykém!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése