2012. július 30., hétfő

Nagy felfedezések a kiskertben 2.- Great discoveries in the small garden 2.

2012. július 30.
Végre! Eljött a nap!


Leszedtem!




Gyorsan meg is mértem. Ez az egy szem 20 dkg! Rengeteg van még a bokron (vagy fán?)! De ez az első!  Ennek a bora a legnagyobb, ez viseli el a legjobban a szárazságot is. 
Az íze? Édes, lédús, remek!
Ha már a paradicsomerdőben jártam, leszedtem a többi érett paradicsommogyorót is. Meg azt a néhány érettet is, amit még most sem sikerült azonosítanom. De nem hiszem, hogy mérgező lenne!
Itt látható az első szem érett fekete paradicsom is. Hááát... ha már én nevelgettem...meg hát érdekes is... meg hát van három bokor belőle...meg hát rogyásig tele van terméssel...

Van még jó pár amikre már nagyon kíváncsi vagyok. A szív alakú paradicsomról kiderült, hogy rózsaszín, vagy inkább pink színű. Vagy ez a gyönyörű török turbán példának okáért.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése