2012. június 3., vasárnap

Levendulás csomagolópapír- Lavender wrapping paper

A kép innen származik. És még sok remek képet is találsz itt.
Pünkösdkor  Tihanyban jártam. Természetesen idén is elballagtam megnézni a Levendula Házat. Igazán remek hely! Sok- sok levendulasággal! Ennyi levendulával díszített kincset régen láttam együtt.
Levendula Udvarház honlapjáról 
Forrás 
Amint haza értem, szemügyre vettem saját levendula bokraimat. Ígéretesek! Amíg beérik és "szüretelhetek", levendulával díszített csomagolópapírt készítettem.
Az alapját anilin festékkel festettem Molly finom csomagolópapírra

Száradás után, vasalás előtt
Először beáztattam a papírt, vizes alapra festettem.

Száradás és vasalás után finom, pasztell árnyalatokat kaptam. Erre fekete tollal rajzoltam egy- egy szál levendulát. Amiket kifestettem.
A következő kettőt száraz alapra festettem. Széles, lapos ecsettel hordtam fel a színeket Aztán összemostam, ecsettel.
Az egyikre kis bokor levendulákat festettem. Hááát, gyorsan megy, de annyira azért nem.
A másik ívet úgy hagytam. Szépek lettek a színátmenetek.

Az utolsó ív papírt máshogy festettem. Az ecsetet csak nyomkodtam és erősebb színeket használtam. Ezt is összemostam ecsettel.
Száradás és vasalás után így fogom használni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése