2012. június 8., péntek

Levendula szappan- lavender soap

Igazából csak néhány levendulás szappanra lenne szükségem. Ha lehet ne legyen nagy, és szív alakú legyen és levendula színű.
Valami effélére gondoltam.
Csak...csak... szív alakúra, mint ezek a gyönyörűségek.

Itt találtam
Igazából ezek tetszenek a legjobban.  Szappan Téka oldalán találtam. Ugyan nem egészen ez az elképzelés.
Év végi ajándéknak szánjuk, kisebbik fiam kedvenc tanárainknak. A csomagolópapírt már megcsináltuk hozzá. A gombhoz a kabátot  tipikus esete. 
Arra gondoltam, csinálunk szappant is!  Nagyon tetszik a szappan készítés! Minél' többet olvasok róla, annál jobban vesztem el az önbizalmamat! Remekebbnél remekebb kézműves szappant találtam a neten.
Végül az arra jutottam, hogy nem kellene belekontárkodnom.
Majd a nyáron több időm lesz... és majd akkor!
Addig is a célnak megfelel, ha szép színű, igazi levendula illatú, ám nagy szögletes szappant felolvasztok és az óhajtott szív alakban kiöntöm.
Keresgéltem a neten szappan újra olvasztáshoz okosságot. Találtam is. Háááát...Ez sem annyira egyszerű, ehhez is több idő kellene.
Miért is nem veszem meg? Nem is akkora nagy baj, hogy kicsit nagyobbak, meg nem is szív alakúak....és a színe. Biztos hogy csak lila lehet?
És ha már rendelek gyönyörűséges levendula szappant, miért is ne vehetnék magunknak is mondjuk .....mondjuk....nem is tudom, talán ...csipkebogyóolajos szappant, vagy kékagyagos-levendulás kecsketejszappan kakaó és mangóvajjal. Vagy talán inkább.....


Aztán rátaláltam!
Sem nem szív alakú, sem nem levendula színű. Ám gyönyörű! Talán a legyszebbek!
Benke Erika- természetes szappanok és kozmetikumok blogján
sok-sok gyönyörű és nagyszerű szappant találtam .
Azért még végig gondolom azt a szappan készítést!







2 megjegyzés:

  1. Én is játszadozom a szappankészítéssel, s legelőször a levendulaszappan készítése fogott meg.
    Aztán csak kezdetnek levendulás szappangolyó készítését vállaltam föl.
    talán nyáron, ha szünet lesz az oviban is megpróbálkozom vele.:)
    Szeretettel: Éva

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Komolyan fontolgatom én is. A suliban szakkörön én is szívesen megpróbálnám.

      Törlés