2012. április 30., hétfő

Szatyor, szatyor farmer szatyor- bag, bag, jeans bag

Igazából egy idős hölgy kezében láttam a buszmegállóban. Jó alaposan megbámultam. Nem is tudom mit gondolhatott rólam!

Aztán jött ez a négy szabadnap. Én meg majd elpusztulok, annyira  beteg vagyok, de ezt a szatyrot akkor is megvarrtam!
Szétnéztem a fiúk kinőtt farmerei között, meg a múlt héten turkáltam is egyet. A fiúkéból varrtam meg a prototípust.
Először szétvágtam és öszzerakosgattam a darabokat.
Az első zsebből a bélést is kivágtam, ne legyen túl vastag. A varrógép is utálja! 
A zsebeket és egyéb cifraságokat rátűztem...

...és felvarrtam.
A sarkokat megerősítettem.
Rátűztem a nadrágról levágott övpántot. Eredetileg gumiháznak szántam. Gondoltam pertlit fűzök bele, de meggondoltam magam. Igaz semmi sincs veszve, bármikor megtehetem, ha hiányzik!
A szatyor fülét a maradék nadrágszárakból szabtam ki. Gyorsan összevarrtam...
és nagyon-nagyon-nagyon erősen felvarrtam.

Még egy kis vasalgatás...

...és kész.


A következőt nagyon cifrára fogom varrni. Már meg is van a nadrág hozzá!
Már csak azt kell eldöntenem, mit fogok kezdeni még néhány szatyorral!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése