2012. február 14., kedd

Voltam varjú....I was a crow.....

A jelmezes bulikban igazából az előkészületeket szeretem.
Mindenféle ragyogó ötletem támad, vagy semmi ötletem sincs. Aztán elmegyek kedvenc turkálóimba. Megvenni a nagy ötlet kellékeit, vagy valami ötletre szert tenni.

Ez a varjú jelmez is csak úgy rám talált! Csak egy kicsit ki kellett egészíteni.
Még elképzelni sem tudom, hogy ez a ruha eredetileg mi célt szolgált.

Egy hosszú ujjú fekete póló  és némi szárny kellett. Bélés selyemből varrtam és szaggattam.
Egyszerűen csak a karomra kötöztem.

A lábakhoz kiérdemesült harisnyákat tömtem ki rongyokkal és kötöztem egymáshoz. Az egészet rávarrtam egy darab harisnyára, amit felhúztam, mint egy zoknit.

A varjú sapi egy kifordított fekete kendőre öltögetett nagy csőr és szemek habgumiból.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése