2011. december 17., szombat

Karácsony....jön....jön...itt van!- .... .... Christmas is coming ... here!

Idén nehezen szántam rá magam a lakás díszítésére. Nem is tudom miért. Pedig hetek óta böngészem a jobbnál jobb kreatív blogokat. Remek ötleteket, gyönyörű képeket láttam. Mégsem bírtam rászánni magamat a megvalósításra. Igaz az iskolámban már hetekkel ezelött felraktam a karácsonyi dekorációt. Hetek óta díszeket, kártyákat, csomagolópapírt  és efféléket készítünk a gyerekekkel.
De most! Bemelegítésnek papír hópelyheket készítettem.
Jamie Oliver karácsonyi családi főző műsorában láttam. Hát igen, gyönyörű! Nagyok, rengeteg van belőlük, útban is vannak.
Az egyik kis csillárt szoktam feldíszíteni. Most papír hópelyhekkel.


Elképesztően egyszerű!

Sima fénymásoló papír, írólap is jó hozzá. Nekem legjobban a "Molly" nevű finom háztartási csomagolópapír vált be. (Tavaly "Szilvia" névre hallgatott.)
Először felvágtam a lapokat külömböző méretűre. Elkedtem egy közönséges harmonikát hajtogatni belőle. Akkor lesz szép, ha pontosan dolgozunk.




Ketté hajtom és a közepénél két oldalon ék alakot vágok ki belőle. Ez a legnehezebb az egészben, mert vastag a papír.


Vékony zsineggel, cérnával átkötöm a közepénél.


Majd, mint a csipketerítőnél, egyszerű formákat vágok ki belőle. Fontos, hogy a végénél is vágjunk bele formát, mert nem tudjuk szépen szétnyitni, nem nyílik szét eléggé. Mondjuk, vágjuk hegyesre.

A készítés menete innen származik.

Nyissuk szét, tűzőgéppel vagy ragasztóval rögzítsül a két- két szélet. Én fehér műraffiával akasztottam fel.


Nem olyan sok, mint Jamie műsorában, de pont olyan szép és legalább anyira útban van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése