2011. december 29., csütörtök

Karácsonyfadíszek, így karácsony után

Karácsony elött rengeteg dolgom volt, meg későn is kaptam észbe....Jézusom, itt a karácsony!!!!!!!!!!!!

Arra azért szakítottam időt, hogy hogy a gasztró blogok között szétnézzek. Gondoltam, abból nem lehet semmi baj, az csak nem hízlal. Tévedtem. Ismét.

Házisáfrány blogján találtam valami  gyönyörűt! “Tiffany üveg” mézesdíszeket.
A kép Házisáfrány blogjából származik.
Addig-addig nézegettem, míg nem maradt időm rá karácsony elött.
De most!
A két ünnep közt neki is álltam. 
A receptben leírtak tökéletesek. Én csak a fél mennyiséget készítettem el. Így is rengeteg lett .(cca. 50 db) Bevallom a fél mennyiség felét használtam csak el. A maradékot visszatettem a hűtőbe. Legyen mivel szórakoznom holnap is!
Sokat keresgéltem hozzá töltettlen cukorkát. Málnásat, pirosat nem is kaptam. De lilát, feketeribiszkés Negrot igen. Gyönyörű lett a színe! A sima fekete Negrot holnap kipróbálom!
Az első adagba kevés lett a tört cukor, de menet, vagyis sülés közben pótolni tudtam.  Sokat vacakoltam a formák elkészítésével is. A cukorkát gondosan összetörtem mozsárban és tálkákba tettem, a felhasználásig.



Amíg vártak a sorukra, szépen megszívták magukat párával és jól összeálltak. Dörzsölgethettem szét ismét. Ráadásul a kanálra is jól ráragadt.  

Aztán felfedeztem a spanyolviaszt!

Süti kiszúrót használtam. A belisztezett forma köré nyomkodtam a tészta hurkát.  

A cukorkát akkor törtem össze, amikor már kellett. Sok- sok cukor kell bele! Kitöltöttem az egész formát. (Három zacskó cukorkát használtam el.)
 Nagyon hamar megsül! 
Tátott szájjal álltunk a sütő előtt.  Az eredmény remek lett! És még az íze is kellemes.   
Köszönöm Házisáfrány!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése