2011. december 24., szombat

Azok az édes apróságok

Idén is megegyeztünk családom felnőtt részével, hogy nem veszünk egymásnak ajándékot. Ezt valahogy nem nagyon sikerült eddig betartanunk. De idén! Nem vettem kimondottan ajándékot. Csak az ajándékhoz való alapanyagot.

Sok sütős-főzős blogot nézegettem. Gondoltam ez nem hizlal. Tévedtem. Házi trüffellel, bonbonnal és desszert gombócokkal leptem meg a család felnőtt tagjait (akiknek ugye nem veszünk ajándékot).
A receptekbe nem kontárkodok bele, jobbnál-jobbakat találni a nete. Csak győzzél választani.
Öt félét készítettem, igen sokat vacakoltam és nyalogattam. Mindet máshogy csomagoltam be. 


Kekszes, narancsos keserű csokis, fehér csokival.

Gesztenyés, meggyes, keserű csokis.

Keserű csokis, marcipános, málnás.

Keserű csokis kókuszos habcsók.

"Raffaello" gombóc.

Mindet egy-egy tányérra rakosgattam, és celofánba csomagoltam. Szalagot kötöttem rá, és..



...egy-egy madárkát csiptettem rá. Azt a régi fajtát. Az utolsó pillanatban akadtam rájuk.
Rögtön vettem is két dobozzal. Természetesen ajándékba. A négy darabból kettő nekem marad. Mert én már nem veszek új díszeket. Nem, mert ugye az évek alatt rengeteg dísz gyűlt össze. Meg a fánk is egyre kisebb. De ezekre már kicsi gyerek korom óta vágyom. Nagymamámnál láttam ilyeneket. És gyönyörű, és...




De, a szánkózó Télapókra nincs mentségem.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése