2011. október 9., vasárnap

Tenger a hátsó udvarban

A konyhám egy csöppnyi kis hátsó udvarra nyílik. Szörnyű ronda, sivár beton panelkerítés határolta.
A kis udvar aranyos és hasznos is, hát idevarázsoltam a tengert.
Közönséges, kültéri (fagyálló) homlokzat festéket vásároltam, hozzá színező pasztát. Érdemes szétnézni a festék boltokban és barkács áruházakban, sokféle márkát sokféle áron lehet kapni.
Az egészet festő hengerrel festettem, itt-ott javítottam széles, lapos ecsettel. A növényeket fóliával takartam le.
Fehér festékkel alapoztam a beton panelt. A legvilágosabb színnel kezdtem a sötétek felé haladtam.

Színező pasztával kevertem ki a kék és zöld különböző árnyalatait.
Mivel nem nagy az egész kerítés, kevés, különböző árnyalatú  festék kellett. Nem is kerítettem nagy feneket neki, csak úgy kavirtyoltam a festő henger műanyag táljában.

A legerősebb színeket (kéket, zöldet) tisztán, keveretlenül vittem fel a falra. Legvégül a fehér "tajtékot" és a felhőfoszlányokat is keveretlen fehér festékkel festettem. Legalulra kis "homokot" is festettem, okkerrel.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése