2011. július 29., péntek

Romantikus karnis- a romantic cornice

Átalakítás, átalakítás, átalakítás...


Hatalmas, nehezen használható szobából egy fiúszobát (nem gyerek szobát!) és egy kis hálót alakítottam ki. No persze a zegzugosság és a megközelíthetőség kedvéért egy kis közlekedőt is.
Mivel ez a tetőtérben van nem túl nagy a belmagasság. Ide is kell függöny és függöny karnis.
Itt kezdődött a gond (Istenem, hányadik!) Csak a plafonra rögzíthettem. Választhattam a sima alumínium sínek és a műanyag között. A műanyagot választottam. Hogy emeljem a szerkezet fényét készítettem egy karnis takarót.
Az eredmény, szerintem remek lett!

Legelőször lemértem az karnis hosszát és a karnistakaró magasságát. Megvettem és méretre vágtam a lécet, (10 cm széles, 1 cm vastag) lecsiszoltam, lefestettem mind a két oldalát és az élét is. Akril festéket használtam. 
Végigjártam a környék összes kínai boltját és összeszedtem a  színben megfelelő művirágokat. 
Szétvagdaltam, szétszedtem a virágokat mert csak a fejük kellett, a száruk nem. Ragasztópisztollyal ragasztgattam egymás mellé őket.

L alakú rögzítő pántokkal erősítettem fel. A biztonság kedvéért először a karnishoz ragasztottam ezeket a pántokat. (Odaragasztottam ragasztópisztollyal.)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése